.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کوتاهی مسئولان در پروژه‎های میاندرود را علنی اعلام می‎کنم
اولین التیماتوم فرماندار میاندرود بعد از انتصاب

فرماندار میاندرود گفت: کوتاهی مسئولان در پروژه‎های این شهرستان را به صورت علنی از تریبون نماز جمعه به مردم اعلام می‎کنم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ارسطو قادری شب گذشته در مراسم غبارروبی گلزار شهدای روستای سوربن از توابع بخش گهرباران این شهرستان حضور در جمع بسیجیان و خانواده‎های معظم شهدا افتخاری بزرگ و بودن در کنار شهدا را مایه آرامش دانست.
در این مراسم معنوی و ملی که به مناسبت برپایی کنگره 10‏ هزار شهید مازندران انجام شده بود فرماندار شهرستان میاندرود اظهار داشت: امام خمینی(ره)  با مدیریت الهی توانست همه اقشار جامعه را در انقلاب اسلامی با خود همراه سازد.

وی به وجود اندیشه‎ها و تئوری‎های مختلف در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیاری از اندیشمندان انقلاب ما را انقلاب سیاسی اقتصادی و فرهنگی دانستند اما حضرت امام(ره) با  اندیشه‎های الهی خود نظریه جامعی ارائه کرد.

قادری با بیان اینکه امروز ادامه این هدایت الهی با مقام معظم رهبری است افزود: همه ما گوش به فرمان رهبری هستیم و تخطی از دستورات ولایت فقیه گناه بسیار بزرگی است چرا که انجام این‌کار تخطی از اسلام است.

این مسئول گفت: ملت ایران با تبعیت از فرامین رهبری و به برکت خون پاک شهیدان در مقابل هجمه‎های دشمنان ایستاده و خم به ابرو نیاورده است.
فرماندار میاندرود گفت: با رای مردم دولت تدبیر و امید با رویکرد اعتدالی تشکیل شده است و همه وظیفه داریم از رئیس جمهوری که حکم تنفیذش را از دستان  مقام معظم رهبری دریافت کرده است حمایت کنیم.

وی بسیج را از افتخارات نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: همه باید برای حفظ آرمان‌های  انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج شویم.
فرماندار میاندرود با ادای احترام به‎ جایگاه بسیج همچنین خانواده‎های معظم شهدا بر ضرورت توجه به همه اقشار جامعه تاکید کرد.
قادری در پایان گفت: در هفته آینده بازدید میدانی خود را از پروژه‎های شهرستان آغاز می‌کنم و اگر مسئولی در عملکرد خود کوتاهی کرده باشد مشکل کار را به شکل علنی و از تریبون نماز جمعه به مردم اعلام می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صبرایی 7 دي 1392
خیلیها قبلا التیماتوم داده بودند اقای فرماندار استقرار ادارات درمیاندرود باید اولویت کار شما باشه بیشتر ادارات بادفترنمایندگی داره میچرخه .اگه قرار به دفترنمایندگی بودچه نیاز به شهرستان شدن بود....رمه جون توروقران سانسورنکن شورش دیگه داری درمیاریها......سورک سیتی
نایب الله 7 دي 1392

احمدی نژاد هم می گفت مدیرانی که کار نمیکنند می فرستم پارکینگ اما...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.